Ημιτελές παραμένει το λιμάνι της Καβάλας
Ένα από τα σημαντικότερα έργα υποδομής ενός κορυφαίου πυλώνα ανάπτυξης της Καβάλας, το εμπορικό λιμάνι Φίλιππος Β’ στην περιοχή της Νέας Καρβάλης, μένει στη μέση από λειτουργικής άποψης, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία ΘΟΛΟΣ ΑΤΕ αποχώρησε από την εργολαβία της κατασκευής του έργου του βόρειου κρηπιδώματος του λιμανιού.
Ο λόγος είναι η μη ικανοποίηση μιας μικρής οικονομικής απαίτησης της τεχνικής εταιρείας ύψους 150.000 €. Σύμφωνα με τη συμβατική υποχρέωση ανάμεσα στη ΘΟΛΟΣ ΑΤΕ και τον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας (Ο.Λ.Κ. Α.Ε.), το έργο της κατασκευής του βόρειου κρηπιδώματος ανέρχεται στα 17 εκατομμύρια ευρώ και επρόκειτο να παραδοθεί τον ερχόμενο Νοέμβριο.
Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Ο.Λ.Κ. Α.Ε., Αδάμ Κοσμίδης, σε δηλώσεις του τόνισε ότι ήδη η διοίκηση του λιμανιού απέστειλε έγγραφο προς το Υπουργείο Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων που επέβλεπε και χρηματοδοτούσε το έργο, με το οποίο ζητεί επίσημη ενημέρωση για τους λόγους της διακοπής του έργου.
Ο κ. Κοσμίδης επισημαίνει ότι το έργο σταμάτησε στο πιο κρίσιμο σημείο, όσον αφορά στη λειτουργικότητα του λιμανιού, και προσθέτει ότι αυτό που θα πρέπει τώρα να γίνει είναι ή το υπουργείο να αναθέσει το έργο στον επόμενο μειοδότη ή να επαναδημοπρατήσει το έργο.
Πηγή: http://www.zougla.gr/
Ο λόγος είναι η μη ικανοποίηση μιας μικρής οικονομικής απαίτησης της τεχνικής εταιρείας ύψους 150.000 €. Σύμφωνα με τη συμβατική υποχρέωση ανάμεσα στη ΘΟΛΟΣ ΑΤΕ και τον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας (Ο.Λ.Κ. Α.Ε.), το έργο της κατασκευής του βόρειου κρηπιδώματος ανέρχεται στα 17 εκατομμύρια ευρώ και επρόκειτο να παραδοθεί τον ερχόμενο Νοέμβριο.
Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Ο.Λ.Κ. Α.Ε., Αδάμ Κοσμίδης, σε δηλώσεις του τόνισε ότι ήδη η διοίκηση του λιμανιού απέστειλε έγγραφο προς το Υπουργείο Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων που επέβλεπε και χρηματοδοτούσε το έργο, με το οποίο ζητεί επίσημη ενημέρωση για τους λόγους της διακοπής του έργου.
Ο κ. Κοσμίδης επισημαίνει ότι το έργο σταμάτησε στο πιο κρίσιμο σημείο, όσον αφορά στη λειτουργικότητα του λιμανιού, και προσθέτει ότι αυτό που θα πρέπει τώρα να γίνει είναι ή το υπουργείο να αναθέσει το έργο στον επόμενο μειοδότη ή να επαναδημοπρατήσει το έργο.
Πηγή: http://www.zougla.gr/
0 σχόλια