Λίγο μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, το εμπορικό πνεύμα του Enrico Piaggio, που ήθελε να προσφέρει στους Ιταλούς στην δύσκολη μεταπολεμική εποχή ένα φθηνό και εύκολο δίτροχο, συνάντησε το ταλέντο του αεροναυπηγού Corradino D'Ascanio, υπεύθυνου για το σχεδιασμό και την κατασκευή του πρώτου σύγχρονου ελικοπτέρου. Ακούγεται περίεργο αλλά ο μύθος της Vespa δεν θα είχε δημιουργηθεί ποτέ εάν ο D'Ascanio δεν αντιπαθούσε (!) τις μοτοσικλέτες.
Έτσι σχεδίασε κάτι απλό και πρωτότυπο, χρησιμοποιώντας στο έπακρο τις μηχανολογικές γνώσεις του για την κατασκευή του ιδιότυπου κινητήρα. Όταν την άνοιξη του 1946 παρουσιάστηκε το πρώτο μοντέλο της Vespa σίγουρα κανείς από τους δύο δεν θα φαντάζονταν πόσο θα άλλαζε τη ροή της ιστορίας των διτρόχων εξαιτίας αυτού του δημιουργήματός τους.
Έτσι σχεδίασε κάτι απλό και πρωτότυπο, χρησιμοποιώντας στο έπακρο τις μηχανολογικές γνώσεις του για την κατασκευή του ιδιότυπου κινητήρα. Όταν την άνοιξη του 1946 παρουσιάστηκε το πρώτο μοντέλο της Vespa σίγουρα κανείς από τους δύο δεν θα φαντάζονταν πόσο θα άλλαζε τη ροή της ιστορίας των διτρόχων εξαιτίας αυτού του δημιουργήματός τους.
0 σχόλια