Πανελλαδική έρευνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Τα αποτελέσματα μεγάλης πανελλαδικής έρευνας για το ηλεκτρονικό εμπόριο ανακοίνωσε το ερευνητικό εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την περίοδο Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου 2011 και είχε ως θέμα τη συνολική εικόνα της αγοράς B2C. Στόχος της ήταν η διερεύνηση της συμπεριφοράς των Ελλήνων online καταναλωτών.Στη έρευνα συμμετείχαν 982 άτομα. Από αυτούς οι άνδρες αποτελούσαν τη συντριπτική πλειονότητα του δείγματος με το ποσοστό συμμετοχής τους να πλησιάζει το 73%. Ηλικιακά το δείγμα κατανεμόταν στις ομάδες 21-25, 26-34 και 35-42 σε ποσοστό 29%, 31% και 19% αντίστοιχα.
Οι σημαντικότερες τάσεις που αναδεικνύονται από την έρευνα ήταν οι εξής:
• Οι συνολικές online αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες διακυμάνθηκαν το 2011 στα € 1,7 δις σημειώνοντας αύξηση 30% σε σχέση με το 2010.• Οι on-line Έλληνες καταναλωτές ανέρχονται πλέον σε 1,5 εκ (αύξηση κατά 33% σε σχέση με το 2010) και αγοράζουν κατά μέσο όρο 15 φορές/χρόνο από το Internet, ξοδεύοντας € 1.150/χρόνο εκ των οποίων τα 2/3 κατευθύνονται σε ελληνικά sites.
• B-C αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου φαίνεται να έχει ωριμάσει αρκετά από το γεγονός ότι οι βασικοί πλέον παράγοντες εμπιστοσύνης για αγορές από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η εξυπηρέτηση όταν αγοράζουν πριν και μετά (59%), οι ξεκάθαροι όροι χρήσης (59%), ενώ η ευχρηστία/καλοσχεδιασμένο site από την πρώτη θέση το 2010 είναι στην τρίτη (με 50%).
Για να κατεβάσετε μια περίληψη της έρευνας σε μορφή .pdf κάντε κλικ εδώ. Για το πλήρες κείμενο τον συμπερασμάτων κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο.
Πηγή: http://www.proho.gr/
0 σχόλια