Μόσχα: Η πόλη με τα πιο ακριβά ξενοδοχεία

by - Τετάρτη, Φεβρουαρίου 15, 2012

Μια βόλτα στην Κόκκινη Πλατεία κοστίζει πανάκριβα, αφού η πρωτεύουσα της Ρωσίας θεωρείται ο πιο τσουχτερός προορισμός.




Θέλεις να ταξιδέψεις στο εξωτερικό και κοιτάς διάφορους προορισμούς. Ανάμεσα στ’ άλλα που θα προσέξεις, ίσως το πρώτο, είναι το κόστος διαμονής. Αν είναι για λίγες μέρες ξεκούρασης και διακοπών να δώσεις ένα σωρό χρήματα, μάλλον δεν αξίζει τον κόπο. Ειδικά αυτή την περίοδο, που τα οικονομικά δεν πάνε τόσο καλά, δεν μπορείς έτσι εύκολα να παίξεις το παιχνίδι με την υδρόγειο και όπου κάτσει η μπίλια εκεί να πας…

Το Bloomberg λοιπόν πραγματοποίησε μια έρευνα αγοράς θέλοντας να μάθει τα κόστη των ξενοδοχείων, κατά μέσο όρο, σε διάφορες πόλεις – ταξιδιωτικούς προορισμούς ανά τον κόσμο. Η Μόσχα πήρε τη θλιβερή πρωτιά με τα ακριβότερα ξενοδοχεία. Κατά μέσο όρο ένα δωμάτιο ξενοδοχείου στην πρωτεύουσα της Ρωσίας κόστιζε, στο πρώτο εξάμηνο του 2010, 307 ευρώ! Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν πόλεις όπως η Γενεύη με 240 ευρώ, το Χονγκ Κονγκ με 237 ευρώ, το Παρίσι με 236 ευρώ και η Νέα Υόρκη με 233 ευρώ, πάντα κατά μέσο όρο. Στοκχόλμη, Ζυρίχη και Γενεύη παρουσίασαν άνοδο, συγκριτικά με προηγούμενες αντίστοιχες μετρήσεις.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η Μόσχα παρέμεινε πρώτη παρά το γεγονός ότι, σε σχέση με την προηγούμενη μέτρηση, υποχώρησαν οι τιμές των ξενοδοχείων της κατά 12 ποσοστιαίες μονάδες. Αντίθετα, αύξηση 13 ποσοστιαίων μονάδων κατέγραψε η Στοκχόλμη, 7 η Ζυρίχη και 5 η Γενεύη, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

Μεγάλη πτώση παρουσίασε το Αμπού Ντάμπι στις τιμές του, κατά 25 μονάδες. Ακολούθησαν το Ντουμπάι, η Κοπεγχάγη και η Ρώμη, με υποχώρηση 12, 10 και 7 μονάδων, αντίστοιχα.

Αυτό, πάντως, που προκύπτει ως μια γενική διαπίστωση από την έρευνα, είναι ότι ο ξενοδοχειακός κλάδος, μετά την κατάρρευση που υπέστη τα δύο προηγούμενα χρόνια, εμφανίζει σημάδια ανάκαμψης. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες αρχίζουν να ανακτούν την εμπιστοσύνη τους για το οικονομικό σύστημα, να μην φοβούνται γενίκευση της όποιας κρίσης και να επενδύουν στη διασκέδαση και στην ψυχαγωγία τους, μέσα από ένα όμορφο και απολαυστικό ταξίδι. Μια τέτοια θετική ψυχολογία, μόνο καλό θα μπορούσε να κάνει για έναν τουριστικό προορισμό, όπως είναι η Ελλάδα.

Το ζητούμενο για τον Έλληνα όμως δεν είναι μόνο να προσελκύσει τουρίστες, αλλά και ο ίδιος ως τουρίστας να βγει από το καβούκι του και να κοιτάξει θετικά την προοπτική ενός ταξιδιού, είτε στο εσωτερικό, είτε στο εξωτερικό. Μπορεί στον υπόλοιπο κόσμο να αρχίζουν να φτιάχνουν θετική ψυχολογία για κάτι τέτοιο, είναι σημαντικό όμως και ο Έλληνας να ακολουθήσει αυτή την οδό. Προβλήματα πάντοτε υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν. Τουλάχιστον το ελληνικό ταπεραμέντο έχει δείξει στο παρελθόν ότι μπορεί να ξεπερνάει τις δυσκολίες, να τα αφήνει όλα πίσω του και να περνάει καλά. Καιρός είναι να το βρεις ξανά, δεν νομίζεις;


Πηγή: http://www.menslounge.gr/


You May Also Like

0 σχόλια